onsdag 12 augusti 2009

wow

Har lunchat med Bene och packat till Way out West. Känner mig både pepp och inte, ska bli kul att se alla band men har hört rykten om att det ska regna på lördag. Hatar kombinationen regn/festival! Men ska bli kul att åka dit med nästan alla mina töser (Sanna, Sandy, Anna och Bene) och så är det ju Band of Horses och då får det regna hur mycket som helst...
Annars tänkte jag se Calexico, Antony,The Big Pink, My Bloody Valentine, Beirut, Wilco, Robyn, Olle Ljungström och Glasvegas. Kommer säkert att se fler men dessa är mina prioriteringar!
Vi ska tränga i hop oss hos Andreas snälla bror Dan och förhoppningsvis kommer det bli en finfin avslutning på min semester! (Ångest för att börja jobba på måndag dock).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv