fredag 18 september 2009

gaaaaaaaahhhh igen


Är fruktulöst trött på den här sjukan nu, men kunde inte gå till jobbet i morse heller då det är lite taskigt att gå och jobba på en skola när man har över 38 graders feber och särskilt i influensatider. Så jag får allt ligga kvar här i sängen, har några avsnitt true blood men börjar inse att det faktiskt är ganska dåligt (mest en massa porr...). I kväll tänker jag tvinga någon som inte är rädd för att bli smittad att glo på film med mig för jag börjar känna mig extremt ensam och uttråkad!
I morgon måste jag vara frisk. Jag ska ju spela skivor..., vilket jag sett fram emot sedan jag gjorde det sist :(
bild:en väldigt glad Suzie Q då hon spelade skivor på Fng när +/- spelade på Debban i Januari.


1 kommentar:

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv