måndag 23 februari 2009

Bara för att jag har så jävla tråkigt...


Jag är beroende av: internet, coca cola, Feist.
Jag gillar att: umgås med mina vänner, dricka öl, läsa böcker, konserta!, vara glad...
Jag äter ofta: kyckling i alla dess former
Jag är alltid alltid positiv till: mat och gotter;P
Jag ger mig sällan in i: ? ger mig nog in i ganska mkt onödigt skit...
Jag duktig på att: göra saker svårt för mig själv.
Jag stör mig på människor som: är långsinta och självupptagna.
Jag är vackrast i: mörker;=)
Jag skrattar åt:min syster
Jag har aldrig lärt mig att: köra bil eller moppe eller någoting med en motor för den delen.
Jag är lycklig över: att det finns människor som tycker om mig som jag är.
Jag trivs inte på: trivs på de flesta ställen bara man har vänner med sig.
Jag är dålig på: att komma till skott
Jag är rädd för: att förlora fler människor som jag älskar!
Jag älskar att: min bästa kompis Andrea har fått världens goaste ungar!
Jag uppskattar: oväntade roliga överraskningar!, ärlighet...
Jag tror på: tomten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv