torsdag 18 juni 2009

Kort reserapport

Heeeeeeeeej!
Efter att ha flugit till Athen och sedan tagit bussen till ett kokande Pireus tog vi en attatimmarsbat till Milos (via bla Sifnos och Serifos), sa vi kom fram sent i gar kvall. Har ar helt fantastiskt med sma vita och blaa grekiska hus och turkost vatten. Vi har inte hunnit gora sa mycket mer an att ligga pa stadstranden och sa har vi atit grekisk sallad. Tyvarr har J blivit sjuk sa han ar hemma i studion (supermysig) och sover och jag lag och laste Illusionisten pa stranden till det plotsligt blev sandstorm ioch jag tankte ocksa ga hem men eftersom mina fotter gor ont pga Madeleines billighetssandaler;) sa tog jag en paus pa ett internetcafe och eftersom inga av mina sweethearts var online sa skriver jag ett inlagg har. Glad midsommar pa er!

1 kommentar:

senaste besökare

Bloggintresserade