måndag 1 juni 2009

måndagsmorgon

Jävligt knäpp morgon. Först ringde inte klockan. Sen kom inte bussen. Då beslöt jag mig för att ta med min nya röda cykel till Höllviken för att hinna i tid.(Vilket det var tänkt att jag skulle göra en annan dag eftersom jag ännu inte lagat låset till min gamla blåa cykel som jag ska ha i Malmö.) Då fick cykeln inte följa med. Jag blev sur och gnällde över att bussarna aldrig är i tid. Då mjuknade chaffisen och jag fick ta med den ändå. Så det hela slutade med att jag bara kom fem minuter försent och att jag äntligen har en cyckel här nere i Höllviken och slipper gå i en halvtimme varje dag. Men det betyder också att jag får få tummen ur röven och fixa det där andra låset, för nu har jag ingen cyckel i Malmö.

Aja kanske inte så intressant för er förståss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade