måndag 2 november 2009

mitt lokalsinne finns ej!

Alltså vilken morgon! Det är typ storm ute och jag är en jäkla klant. Fick för mig att ta en annan väg i från busshållplatsen till skolan vilket resulterade i att jag (i storm) cycklade runt och var vilse i 30 min tills jag upptäckte att jag var på väg mot Skanör och fick vända tillbaks. Till slut hittade jag hit men attans vilket dåligt lokalsinne jag har. Det är dock i princip omöjligt att hitta rätt här eftersom Höllviken i stort bara består av flådiga villor eller sommarstugor. Man har inga direkta "riktmärken" liksom. Men...jag tar nog den vanliga vägen i fortsättningen. I kväll så ska jag och Andrea göra något som ger 100+ i tantpoäng. Skäms nästan lite, men det kommer nog leda till något bra i längden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv