torsdag 6 maj 2010

Konferensen

Nu har jag varit två hela dagar på konferensen om "Unga, sex och internet" och fy så intressant och roligt det har varit. Har haft väldigt intressanta föreläsningar (i dag var t.ex författarinnan till boken om Alexandramannen där) och har fått jättemycket god mat (har nog lagt på ett par hekton). Dessutom har jag träffat några jättetrevliga människor och givetvis också några som verkar totalt puckade och som man blir riktigt mörkrädd över att de tex arbetar som kuratorer i våra skolor...Nu är jag helt slut och i morgon ska jag tydligen presentera lite strategier kring ITverksamheten på skolan i höst...Sen blir det bara hem om innan jag och Ola möter upp Jonas på Sturup för att flyga till Gdansk...kommer var jäkligt trött på söndag...men men...KUL ska det bli:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade