torsdag 27 maj 2010

snart helg!!!!!

Skönt att det är torsdag och att arbetsveckan snart är slut:)! Behöver vila lite känner jag, dessutom måste jag verkligen ta tag i det här med att städa min garderob, vilket jag skjutit upp hela veckan för att jag tycker att jag "kan ta det till helgen". I dag är en bra dag för jag får äntligen lön och så ska jag träffa älsklingsAndrea och twinsen i eftermiddag. Vi ska laga kålpudding.:P Har aldrig gjort det och trodde inte jag gillade det förut, men fick en här på skolan en gång som var skitgod så jag tänkte prova hur det blir när man gör egen. På lördag kommer Josefine till stan och henne har jag inte träffat sedan förra sommaren så det ska bli kul att hänga med henne lite. Annars vet jag inte direkt hur helgplanerna ser ut, vore skoj med lite öl, grillning eller pingis. Eventuellt en tur med flotten kanske?

1 kommentar:

senaste besökare

Bloggintresserade