måndag 4 maj 2009

31


Jaha då var det måndag igen. Har haft en väldigt trevlig helg med mycket födelsedagsfirande och framförallt god mat och trevliga sammankomster. (Bla valborgsfirande i Oxie, frukostbjudning på min gård, 30 årsfest hos Kicki, picknick i parken och kräftkalas med syster). Men jag känner att jag hade behövt en dag till ledigt då jag är betydligt tröttare nu än vad jag var i torsdags.

Fyllde som sagt 31 i går och under helgen har jag fått en massa fina presenter som tex cash!!!(över 3000 kr), två par skor, krukväxter, parfym, örter, tantbadmössa, örhängen, köksknivar, strumpor och lite annat smått och gott. Bilden på mig, syster och Sandy togs i lördags då jag och Bene hade liten frukostbjudning för de allra närmsta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade