onsdag 20 maj 2009

Okej

Eftersom jag redan har fått en kommentar på förra inlägget som jag kände på mig skulle medföra endel upprörda läsare så vill jag bara säga att jag håller med Madeleine om att
"det är väl alldeles fantastiskt att "alla" kan göra sig hörda genom en blogg. att det inte längre krävs en tidningsredaktion eller ett förlag som måste godkänna allt...tycker bloggens vara är ett steg framåt för yttrandefriheten".

De bloggar jag syftade på var inte politiska bloggar, bloggar som innehåller dikter, boktips eller liknade, musikbloggar osv. Det bloggar jag kritiserade är framför allt de bloggar som innhåller värdelöst vardagsbabbel som att "jag har idag köpt min tioende chanelparfym" och "i går festade vi hejdlöst på Stureplan", men som ändå har tusentals läsare....Fast mest var jag kanske trött efter att ha kollat på "bloggtoppen" och på vilket värdelöst skräp som toppade den...

1 kommentar:

senaste besökare

Bloggintresserade