torsdag 22 april 2010

Härmar Bene

10 saker du tycker om: Böcker, solen, musik, skratt, kräftor, sushi, öl, katter, resor och gröna träd.

9 saker du äger: En rosa cykel, en blågrön mustangbas, en blå ipod, en dålig samsungmobil, alldeles för mycket damm, Shakespeares samlade verk, en vit borste, en bra hårfön och en fin sextiotalsbyrå.

8 adjektiv (både positiva och negativa) som beskriver dig: Spontan, tänkare, lite lat, glad, envis, godtrogen, snackig, smart:)

7 filmer du gillar:
Little miss sunshine, Walk hard ;), Stulna år, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Happiness, Alice i Underlandet:), Amelie osv

6 egenskaper/yttre saker du attraheras av: skägg, god verbal förmåga,snygga kläder, humor, lättsam, bra musiksmak;)

5 konserter du sett i år: The XX, Sambassadeur, Owen Palett, Noah and the Whale, IKONS

4 böcker du läst på sistone: Långt i från cool, Långt i från kär ;), Ses Offline?, En plats de kallar lyckan

3 saker du är rädd för: Att någon jag tycker om försvinner, att aldrig få barn, skräckfilmer...

2 husdjur du haft: Två katter, Mimmi och Miranda

1 önskan: Att jag för en gångs jävla skull kan få bli lycklig med någon som jag älskar och som älskar mig tillbaka för den jag är....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade