söndag 25 april 2010

Söndag

Lyckat party! Fin dag med sol och pingis i dag. Är för trött för att komma på något vettigt att skriva så tänkte roa er med ett litet "formulär".

10 FAVORITER
Färg: röd
Mat: kräftor:)
Band: Band of Horses
Film: Amelie
Bok: Illusionisten
Sport:pingis
Årstid: sommar!
Veckodag: Lördagar
Glassmak: Halfbaked:)
Tid på dygnet: natt

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Sjukt trött, lite shaky.
Smak: mjölk
Kläder: Linne, mjukisar
Bakgrund: Lyssnar på I love you but I ve chosen darkness..
Nagellack: Inget alls.
Tid: 20.01
Omgivning: Ensam i en smutsig lya
Irritationsobjekt: Att det är jobbdag i morgon:)

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nä
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nä
Kysst någon du inte känner: Jo

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Kan inte berätta allt för någon. Men mycket säger jag till min syster.
Du tycker om: Pappa, syster, faster
Du inte gillar: En på mitt jobb, en till på mitt jobb och en annan på mitt jobb:)

2 VAL
Kaffe eller te: TE!
Vår eller höst: Vår!

1 ÖNSKAN: Att hålla mig frisk och kry så länge som möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade