torsdag 1 april 2010

Skärtorsdag

Enda dagen jag är på plats i biblioteket den här veckan. Lugnt och skönt och typ tio barn på fritids. Givetvis fick vi hamburgare och pommes till lunch som det sig brukar när vi är lite folk här. Mår nästan lite illa nu. Brukar ju inte äta sån där mat. Nu sitter jag i allafall och lyssnar på IKONS som ska spela tillsammans med YAST i morgon på Debaser. Låter riktigt bra. Får se om jag hinner dit dock för först och främst vill jag se OWEN PALLETT på Babel. Tänkte snart bege mig hemåt. Vill ut i solen och sen ska Jonas och jag ska laga Jansson och köttbullar till påskmiddagen i morgon. Ska dessutom bli kul att höra allt om mexikanskan! Sen ska vi eventuellt se Crystal Antlers på Debban och ta en premiäröl på deras uteservering. Vi får se. Är rätt sugen på att ta det lugnt i kväll:)...

2 kommentarer:

  1. Nää, kom på Crystal Antlers, jag vill träffa dig! Det var jättelängesen sist

    SvaraRadera

senaste besökare

Bloggintresserade