torsdag 16 april 2009

det nya vårmodet "byxlös"

Jag hoppas inte det är för att jag aldrig någonsin själv kommer att kunna ha det, men det här nya byx/kjollösa modet som tonåringarna börjat köra med. Är det inte riktigt fult?
Jag menar endast strumpbyxor (och då menar jag INTE tights/leggings, utan vanliga svarta nästan genomskinliga strumpbyxor) till t-shirt/blus (och då menar jag INTE tunika) är det verkligen hett?? nääää


När jag googlade efter bilder på det här eländet hittade jag en massa modebloggar och då insåg jag att det här kom på modet redan i höstas...va fan...då verkar det ju ännu mer idiotiskt. Frysa häcken av sig i November i ett par nylonstrumpbyxor (OCH dunjacka???) liksom...nä tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv