fredag 24 april 2009

freitag

Gårdagens konsert med Grand Archives var lysande och jag måste nog säga att det var det bästa jag har sett live på mycket länge! Debban svämmade över av rutiga skjortor och stämningen i publiken var riktigt, riktigt bra. När de spelade sina två extranummer så kändes det nästan som att det var självaste Band of Horses eller i allafall deras lillebror som stod på scenen. Jag är mycket glad att jag valde GA i går och inte Bob Hund eftersom de sistnämnda ändå ska spela på Malmöfestivalen i år:).

I dag är jag lite halvtrött, men har nyss parkhängt med mina mojjor till kompisar och deras söta barn och i kväll ska jag sitta barnvakt åt twinsen....


Förresten så borde ni redan nu boka upp er fredagen den 15e Maj för att komma och kolla när jag spelar med YAST på Freaks and geeks:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv