söndag 5 april 2009

första helgen i april

Så gick den här helgen mot sitt slut.. Våren kom i fredags men jag sov bort hela kvällen vilket nog behövdes efter en ganska tuff arbetsvecka. Men var uppe med tuppen i går för jag och Jojo körde till loppisen i Lund där jag shoppade en jeanskjol och en jeansskjorta (har hört att det ska bli inne med denim i vår;)) och ett par indianstövlar. Sen åkte vi förbi Erikshjälpen i Åkarp där det investerades i en skitsnygg 50tals byrå i teak. På kvällen vankades det tjejmiddag hos Erica där vi blev bjudna på en underbar medelhavsbuffé. Och så drack vi förståss öl och snackade skit... I dag har jag sovit och läst mest hela dagen och nu sitter jag här och tänker på att den här helgen har varit alldeles så där lagom och trivsam....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv