tisdag 8 december 2009

helg Nu tack!

Är lite missnöjd med mig själv och har förbjudit mig själv att inte dricka öl förräns på tidigast fredag (okej kanske nån på torsdag då Anna ;))då jag förövrigt ska ha en sjukt bra kväll! Först middag på Karib Kreol med arbetskamrater, sen ska Sanna och Håkan firas hela natten lång på tricks/tricks/tricks på babel. Ser fram emot helgen enormt mycket faktiskt (mm vet att det bara är tisdag), ska bli skönt med lie "ensamtid" här i lägenheten också. (Bene ska hälsa på karlen i Växjö).
Nu ska jag lyssna lite på melissa horn.

2 kommentarer:

  1. Haha mig behöver du inte ölflirta med..jag ska också hålla mig till helgen.....

    SvaraRadera
  2. Har Bene gått och skaffat sig en pojkvän? Det var nyheter för mig

    SvaraRadera

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv