fredag 18 december 2009

Sin nombre


Ja det tog väl en sisådär 40 minuter extra att ta sig till jobbet i morse. Mina tår frös till is dessutom. Men jag ska inte gnälla. Får vi en vit jul har vi en som är glad här! För det var bannemig inte i går. Inte här i södern i allafall. Skulle vilja åka pulka med Ebba och Elliot i morgon eller något. Hoppas dom har pulkor annars så får vi köpa! Annars har jag inga direkta planer för helgen. Eventuellt middag hos Andrea i morgon kväll. Eller utgång med Bene och Anna. Sator spelar på Debaser, fast det är inte riktigt min kopp av te. I kväll vet jag inte, eventuellt filmen ovan på bio. Eller julpysselkväll hos faster. Eller några öl på någon pub om någon är sugen?
Vi får se helt enkelt. Vad ska ni göra???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv