onsdag 16 december 2009

Inbjudan till alla som känner sig manade

Hej!
Inbjudningarna till nyårsfesterna haglar inte in direkt så jag bestämde mig för att ta tag i det hela genom att göra ett event på facebook. Är du sugen så "attenda" på facebook!


Hej vänner och bekanta.
Då var det nyår snart igen. Samma ångest varje år. Vad i helvete ska vi göra?

Jag kan tänka mig att äta middag och dricka mig full. Med tanke på storleken på min lya (som dessutom inte ens är min igen förrän EFTER nyår) så kan jag dock inte vara värd för eländet.Jag har inte heller hört någon annan som är så sugen. Men däremot kan jag försöka styra upp något. Därför föreslår jag att du, jag och alla som vi kan tänka oss att fira in ett nytt decennium med går till något hak som kan hosta upp något ät och drickbart för en överkomlig summa. Jag och Erica har talat om Tröls eftersom de skulle ha öppet i fall tillräckligt intresse fanns. Tröls ligger tillräckligt långt i från kvällens krigzon (det vill säga Möllevångstorget) men ändå tillräckligt nära eventuella efterfester/dansgalej. De skulle av egen utsago under kvällen endast servera 3-4rätter men de har över hundra sorters öl!:) Vad som krävs är att vi blir tillräckligt många för att de ska ha öppet. (De ville veta att det kom minst 50 pers och förutom oss så var det 10 anmälda).

Även om du inte är sugen på Tröls men vill hitta på något så "attenda" och så diskuterar vi vidare här på eventet (vilken svengelska jag börjat svänga sig med...). Kom gärna med förslag på andra hak/restauranger som skulle kunna ha öppet/plats/!?Bjud dessutom in folk som du vill ska vara med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv