måndag 7 december 2009

om filmen

Alltså New Moon alltså....Första halvtimmen satt jag mest och skruvade på mig av pinsamhet med tanke på hur klichéartat och förutsägbart det hela faktiskt var. Jag skruvade till och med på mig så mycket att råkade hälla ut hälften av popcornen och jag och Anna som hade köpt popcornskrydda och allt! Men efter en stund kom jag på mig själv att ändå sitta och le/snyfta omvartannat och dra paralleler till det verkliga livet...Jag funderade dessutom över hur väldigt målgruppsanpassad filmen är, tonårstjejerna lär ju blöta ner miljontals biostolar världen över;).....

1 kommentar:

  1. Hej, det här har ingenting med ditt inlägg att göra, men jag lade precis upp en låt om bene på min myspace där du refereras i sista versen... Och jag tänkte att du kanske ville känna till detta. Låten är en slags kompisförfrågan i låtform. Öh, ja, hör av dig om du har frågor om texten eller nått.

    SvaraRadera

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv