tisdag 16 februari 2010

I huvudet på Suzie Q

Tänkte på en sak förut i dag. Jag måste verka otroligt ytlig/korkad om man läser denna blogg och inte känner mig. Jag menar, mina texter har inget djup och jag skriver mest om för er oväsentliga saker som tex vilken bok jag läser, vilken film jag ser, eller vilka band jag lyssnar på. Det är bara det, att jag ser den här mest som en liten "minidagbok/scrapbook" där jag vill delge er av ovanstående och lite av vad som faller mig in. Jag kan faktiskt författa texter med bra mycket mer skarpsinnighet och engagemang än det här. Det är bara det att de stannar på MIN dator eftersom de är alldeles för personliga för att publicera på cyberspace. Dessutom har jag inte tid eller ork att skriva långa hängivna politiska/filosofiska essäer eller musikkrönikor. Så ni får nöja er med det här-det vill säga egentligen bara ca 1 procent av vad som finns "I huvudet pa Suzie Q"...

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv