fredag 26 februari 2010

lördag

Om ni undrade varför jag ska kursen jag skrev om innan så är det för att det är tänkt att jag ska hålla "föreläsningar" för eleverna om "integritet på internet och vett och etikett då det gäller sociala medier".

Hade en trevlig kväll med Jonas i går. Käkade fisksoppa och drack vin och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen mötte vi upp de andra och tittade på Makthaverskan och Pascal. Makthaverskan var inte särskilt tajta...men Pascal var grymma! Gick hem ganska tidigt för jag var trött och lite nere...

Nu sitter jag och undrar om Jonas fått ragg i går eftersom han aldrig kom hit och sov och nu ej svarar på mobilen...HOPPAS:P!

Ska snart möta upp Bene och Ola och käka nån bakismat. Kanske lite indiskt?

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv