fredag 19 februari 2010

snart helg

Bra bokprat med femman i morse. Mer kaotisk lektion med fyrorna sen då de skulle besvara ett antal frågor om samer + göra ett collage om vad de lärt sig. Men det blev ändå ganska bra till slut och den spontana frågesporten i slutet var nog det roligaste. Ska snart ha femmorna här på "Poängjakt" och sen ska jag inte ha klasser mer i dag utan ägna mig åt stillsamt biblioteksarbete...puh...

Sen är det helg och jag ska hem till Andrea i kväll. Kolla på film (kanske prova voddler eftersom jag aldrig gjorde det i går utan såg "Hoppet" som förövrigt var grymt dålig...)och äta mat. (Nyttig, har bestämt mig för att gå ner de resterande 5 kilona nu, har varit lite slarvig på sistone, men ligger fortfarande på minus 5:)).

På lördag ska jag nog försöka få tag på en ny mobil trots allt. Den jag har nu går inte att prata i tydligen. Bara smsa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv