tisdag 20 oktober 2009

det här med träning

Ligger på golvet (börjar bli stel i kroppen av det här madrassliggandet) och funderar över var Bene tar vägen. Säkert är hon duktig och är och tränar. Jag får dåligt samvete bara jag tänker på mitt träningskort som jag äntligen har sagt upp eftersom jag ändå aldrig går dit (men det varar i två månader till). Därför undrar jag nu i fall någon är sugen på att börja träna "något som är roligt", eller starta ett korpenlag eller något. Jag kan bara inte med att stå och trampa på en såndär maskin! Innebandy kanske vore något? Skulle börjat på flatinnebandy en gång i tiden, men sen fick jag reda på att man var tvungen att vara 100 % flata för att få vara med...Men vad säger resten av DV? Ska vi inte starta ett korpenlag? (Behöver ej növändigtvis vara innebandy, men tänk så snygga lagtröjor vi skulle kunna gjort....)

Medan ni funderar vidare på detta så går jag hem till Andrea och lagar kyckling;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv