måndag 19 oktober 2009

hypokondri

Jag har nog aldrig varit så hypokondrisk som jag är just nu. Tror vid minsta lilla känning att jag har svinis typ. Fast å andra sidan var det längesen jag var så risig så ofta som jag är nu för tiden. Kanske borde börja med några vitaminer eller nåt? Något bra tips?

Jobbar till tre i dag och försöker för tillfället att samla i hop lite böcker till mitt lilla "Halloweenbokprat" som jag ska ha för femmorna på fredag. Är egentligen ledig på fredagar men har lovat Lisa att ta en klass då för hon ska till Kenya. Så det blir ledig torsdag för mig i stället vilket är bra för då kan man göra Freaks N Geeks på onsdag utan dåligt samvete...

I kväll blir det bannemig latmaskeri för undertecknad. Naaaaannig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv