måndag 12 oktober 2009

fryser om fötterna

Det är så vansinnigt mycket jobbigare att stiga upp på morgonen när det är mörkt ute och särskilt när det inte känns som att man har sovit. Kändes som att jag sov typ två timmar i natt.(Syster snackade i telefon högljutt och glatt halva natten. Fast det gör inget. ;), är jäkligt tacksam för att jag får bo där!:=)!!)Summan av kardemumman är att jag är sanslöst gäspig just nu och vill egentligen bara hem och kolla på några avsnitt av True Blood...

Aja nu när jag väl har ett jobb som jag faktiskt gillar så ska jag inte gnälla. Sorry! (Är lite gnällig överlag just nu känner jag...men ni behöver ju inte läsa det här om ni inte vill.)

Planerar att jag ska i väg köpa nya skor i dag då jag har slutat för jag frös om tårna när jag gick från bussen i morse! Eventuellt dessa!Snygga va?

1 kommentar:

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv