måndag 5 oktober 2009

Lloyd I´m ready to be heartbroken...

Bene är på konsert (Camera Obscura) men jag orkade inte. Har redan sett dom en gång och då var de sådär. Dessutom har jag ont i huvudet. Försöker ta mig för att söka lite extrajobb men det går inte så bra...men jag borde för akassedagarna börjar ticka mot sitt slut. Aja jag har slutat att oroa mig för sånt. Dessutom får jag ju ändå ut över niotusen efter skatt utan akassepengar/extrajobb och jag har pengar sparade så jag lär inte svälta i hjäl innan jul direkt.

Annars har jag inte så mycket på hjärtat mer än att Sandy verkligen gjorde mig på gott humör innan! Hon är så klok den kvinnan.

Längtar efter att vara ledig och efter att sova...gonatt

1 kommentar:

  1. Kan du inte få nya dagar då? Jag fick 300 nya en gång..utan att ha jobbat mig till det. Man kunde få det beviljat på den tiden iaf.

    SvaraRadera

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv