fredag 30 oktober 2009

kallsvettig

Vaknade alldeles kallsvettig i morse! Minns att jag drömde att jag var tvungen att skriva om mitt EXjobb och fy fan vilken ångest det var! Blä, tur att det bara var en mardröm! Nu sitter jag på jobbet och undrar varför Adlibris är så jäkla långsamma med att skicka böcker....jag hade ju hoppats att alla de där böckerna som jag beställde förra veckan skulle ha hunnit komma innan barnen kommer tillbaks efter lovet! Men tji fick jag...Nu lyssnar jag på Brendan Benson och tänker att jag tycker att han i bland låter exakt som Ben Kweller. Rak pop liksom. Inga krussiduller. Men kan nog bli riktigt fint i kväll!Anna ska tydligen ha TVspelsförfest innan också vilket uppskattas:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv