onsdag 24 mars 2010

Byta eller inte byta?

Godmorgon. Ska strax ta mig till jobb men råkade visst sega till det och missade bussen 17 över... I allafall så sitter jag och funderar på hur jag ska göra med lägenheten. Byta eller inte byta, det är frågan? Jag VILL ha miljöombyte, jag VILL bo större och jag VILL ha badkar och balkong. Men samtidigt är det 600 kr mer i månaden som jag hade kunnat lägga till Tanzaniaresan och annat kul. Och dessutom är det JOBBIGT att flytta/flyttstäda. Usch jag vet inte, tycker den här lägenheten har lite dålig aura dessutom. Ska i allafall kolla på den andra lägenheten på måndag igen och då ska jag ta med mig någon (Sandy, Bene?) som är villig att lägga sig i mitt kommande beslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv