tisdag 2 mars 2010

längtan

Hej Hopp gummisnopp;D!

I dag har jag sett solen vilket kändes helt fantastiskt. Tror aldrig våren varit så efterlängtad som nu. Tyvärr skulle det tydligen snöa i helgen igen...Hoppas det bara är ljug!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva? Känner mig lite hjärndöd. I alla fall så sitter jag på jobbet med ett berg av böcker som måste läggas in, märkas, kläs osv. Sånt får man i princip per automatik då man beställer böcker i vanliga fall. Men eftersom dessa inte är biblioteksutrustade så blir det ju lite extrajobb. Men det får det vara värt.

Annars har jag inte så mycket att tillägga. Längtar lite tills på torsdag då jag ska se Yeasayer på KB. Fast allra mest längtar jag bort...

Tack för mig leverpastej;)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv