lördag 20 mars 2010

freaky friday

Jonas och jag fick lite storhetsvansinne i går.(sorry för förra inlägget) Först drällde vi runt på en massa pubar på Möllan och pratade med alla möjliga, därefter tvingade han med mig till Babel där det var någon konstig maskfest med vardagsrumskänsla. Herren var inte nöjd med detta utan mutade mig med att betala mitt inträde på en annan klubb, vilket blev Debaser. Väl där försvann min kompanjon med en massa tjejer och jag gick mest och letade efter folk jag kunde prata med. Eftersom människor är som dom är, det vill säga jävligt torra, hittade jag ingen att prata med förutom Nopis som var nykter och jobbade.

Skulle gått på teaterns dag i dag men det regnar och vi är trötta så det blir nog snarare soffhäng. Kanske teaterfesten på Klubb Kristallen i kväll dock.

poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv