söndag 28 mars 2010

mexiko

Det har varit en ganska märklig helg helt klart. Kände mig sjukt trött på Malmö så i fredags åkte jag till Jonas i Ystad. Var meningen att vi skulle ha en helhelg i Ystad men det blev bara bowling och utgång på den lokala puben i fredags. För i lördags blev min kära vän Jonas liv en film då han fick ett sms i från en mexikansk tjej som han åkte och dejtade i Köpenhamn. :) Han är fortfarande hos denna tjej som tydligen är fantastisk. Jag fantiserar redan nu om att de ska gifta sig och bosätta sig på en ranch i Mexiko. Och snacka om att jag ska hälsa på. Drömmer om att ligga på plajjan i sombrero och dricka tequila natten lång på rökiga hak:). Varför är aldrig mitt liv som en film?
Det är snarare som en enda lång jävla Norénpjäs;)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv