tisdag 6 januari 2009

Catwalk


Förutom att jag var en sväng på Niccokickspelningen på annandagen så har jag inte varit ute på klubb i Malmö sedan jag kom hem. Då var Debaser ganska så halvtomt och folk var inte vidare party. I går var jag därför ganska pepp inför att gå på Nöjesguidens nomineringsfest på Slagthuset. Men som det sig brukar var peppen större på förfesten och när vi väl tagit oss dit ville jag egentligen mest hem och äta pyttipanna. Visst, på det ena golvet spelades det riktigt bra musik och och det var kul att träffa en massa folk igen, men allt kändes ända ganska halvtrist. Vad jag däremot lade märke till var hur jäkla vackra alla människor är här, det kändes som att befinna sig på en gigantisk catwalk. Jag har aldrig tänkt på det innan men Malmöfolket är nog i jämförelse ett särskilt vackert folk...


I kväll gäller bakishäng med syster, Sandy och familjen Fischer. Lovely<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade