onsdag 21 januari 2009

Morotsrött?


Jag är en sådan som först nu börjat kolla på Six Feet Under. Är dock inne på slutet av tredje säsongen. Började titta när jag kom hem så tittandet har varit ganska intensivt om man säger så. I alla fall så ÄLSKAR jag såklart serien. Den är ju precis så där bra som alla säger att den är! I allafall så såg jag i dag en tjej på Ica som såg ut som Claire Fisher. Jag blev otroligt avundsjuk och önskade att jag också hade ett sånt där snyggt rött lockigt långt hår. I bland undrar jag om jag inte ska ta och bli rödhårig? Sådär riktigt morotsröd! Fast jag vet inte...Jag kommer säkert få panik på det och bleka bort det direkt och då har jag bara två hårstrån kvar i stället för tre....

Aja nu ska jag se ett avsnitt av Six Feet....Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade