måndag 19 januari 2009

KAKOR


Det är "synd" att jag har bestämt mig för att gå i vikt för annars så skulle jag ha bakat en kladdkaka och så skulle jag köpt vaniljglass och haft till. Eller så skulle jag bett Andrea om receptet på hennes "pepparkakskladdkaka" som typ är den godaste kakan jag någonsin har ätit. Jag vet inte varför men jag blir sugen på kakor när jag är sjuk. Jag brukade jämt baka när jag hemma från skolan då jag var yngre. Eller snarare så tvingade jag väl pappa att baka. Jag minns att jag i bland "fejkade" att jag var sjuk bara för jag tyckte det var så mysigt att vara hemma och baka! Minns att vi gjorde allt i från syltkakor till "petit chous". Det var även bra när Madeleine var sjuk för då visste man att pappa och hon hade bakat kakor då man kom hem från skolan:).
Det var ju fan vad jag är sötsugen men jag får allt ta mig en clementin...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade