söndag 4 januari 2009

Nytt år, nytt liv, nya intressen?











I alla fall så tänkte undertecknad börja blogga igen. Jag menar, jag har ju inte så mycket annat för mig. Jag är nämligen arbetslös IGEN:(---ge mig ett jobb, jag tar vad som helst som har med böcker eller mat att göra---jag tror förresten att jag är öppen för andra förslag också, så länge det inte innebär nakenhet eller brev. (Jag jobbade tio år för länge på posten...)

Skitsamma det här skulle inte vara en arbetsansökan utan en blogg. Ni får gärna läsa den. (Min syster Benebene har 800 läsare i veckan. Jag blir nöjd om jag får 8;). Bild: jag och Bene

1 kommentar:

  1. Du kan alltid flytta ner hit till Schweiz och jobba som diskare eller servitris, har ju nästan något med mat att göra. Man får iallafall lunch och middag lagad av michelin stjärna-belönade kockar varje dag.

    SvaraRadera

senaste besökare

Bloggintresserade