fredag 29 januari 2010

ctrl v

Bene sammanfattade kvällen bra så ctrl C, ctrl V, lite modifikation på nr 3.

1.Joan var stundtals magisk, stundtals medioker, allt som oftast ganska dryg om jag ska vara ärlig.
2. Till killen som gav mig lappen där det stod ”Snälla spela Guns N roses”- Sorry, fel klubb.
3. Till killen i Paul Weller-frisyr som frågade om jag får ligga med vem jag vill för att jag är dj.
Svaret är: a). ursäkta herr sexist, men hade du någonsin frågat en manlig skivspelande detta? b). Nej. Det får jag inte.

(Får man knulla om man är DJns syster-nej, och tyvärr så finns det inget i min nedre region som verkar vilja något sådant heller...det spelar liksom ingen roll hur mkt du gillar Stone Roses....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv