måndag 18 januari 2010

If you fall hard, I fall harder...

Jobbar långa dagar den här veckan. Eller långa och långa. 8-15 och 7 timmar om dagen är mycket för att vara mig;). Däremot är jag ledig på fredag! Hade egentligen hellre jobbat så här jämt men de vill ha mig här så många dagar i veckan som möjligt. Så jag kommer jobba må-fre de flesta veckor, men ta lediga fredagar och jobba fyra dagarsvecka då och då. En ganska bra kompromiss tycker jag. I dag har jag fått mycket gjort dessutom, planerat ett halv bokprat, reflekterat kring äppelylleprojektet, lagt in nya böcker och beställt en en massa LLböcker bla. Haha kanske inte så intressant för er att veta.

Nu slutar jag strax och ska ta en promenix till bussen med nya "Shout out louds"skivan i öronen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv