fredag 15 januari 2010

Trevlig Helg



Härmar Bene och svarar på ytterligare ett gäng frågor;).

2010

Vad kommer du arbeta med?

Jag kommer att fortsätta som skolbibliotekarie på 70 % där jag är nu. Antagligen blir det 75% i höst för att sedan övergå till 100% när skolan byggts ut ännu mer.

Vad kommer du ha på dig?

Kläder.
Nej men jag vet inte jag brukar inte handla så himla mycket nya kläder men hittar jag något som är snyggt och bekvämt så får det bli det.

Vart vill du resa?

Jag vill ju åka till typ Indien, USA, Japan, men jag tror det snarare kommer bli något "mindre", kanske en trip till Grekland i sommar om jag får med mig någon?

Vart vill du bo?

Jag skulle vilja bo i en större lägenhet men det har jag inte råd med så jag får nog bo kvar här. Men drömmer om en tvåa vid S:t Knuts torg.


Vart vill du gå ut?

Där det bästa bandet spelar.

Vart vill du äta?

Asiatiskt. Nyttigt.

Vad kommer du lyssna på för musik?

Samma som alltid men mest Yeasayer och så hoppas jag på något nytt från Band of Horses, Feist och The National!

Vilka tidningar kommer du läsa?

Radar Magazine


Vem vill du bli kompis med?


Alla som har något intressant att säga.


Vad kommer du inte göra?


Deppa över småsaker!


Nu har jag helg=)
Trevlig helg på er!
/Suzie Q

1 kommentar:

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv