måndag 11 januari 2010

Lite fler frågor bara för att jag är uttråkad:)

Favoritcafé: Simpan

Favorittidning: Sonic

Bästa saken som händer i vinter:Att jag kommer får mer lön varje månad.

Favoritplagg i garderoben just nu:Min svarta jeanskjol

Längd:168

Vanligaste färgen på mina kläder: Svart, röd

I vår kommer jag att gå klädd i: sånt jag trivs i.

Men absolut inte i: Ljusgult...ljusrosa osv

Mig själv med tre ord: Intelligent, empatisk, ganska så rolig

Jag tränar: Inte längre.

Höger- eller vänsterhänt: höger.

Humör just nu: ganska bra men ganska trött

Är det nåt du absolut inte äter: Bruna bönor och fläsk

Kläder just nu: Pyjamasbyxor och linne

Vad sa du senast: Hejdå- till Bene.

Fisk eller badkruka: fisk.

Spelar du nåt instrument: bas.

Morgon- eller nattmänniska: natt.

Sparare eller slösare:Slösare...

Har du några homosexuella vänner: Flera stycken

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja om det verkligen är "rätt" så tror jag det absolut.

Hur många barn vill du ha: Vet inte, men vill gärna ha minst ett.

Vad ska barnet/barnen heta? Det vet jag inte än.

Bio eller promenad: bio

Är du kittlig: JA

Rädd för insekter? Nej, gillar inte getingar så mkt.

Största svaghet: En man med skägg.

Det här är jag bra på: att jobba med barn, att laga mat. Att läsa mkt, fast det ingår ju i mitt jobb..

Bästa bok? Fowles!-Illusionisten

Chips, morötter eller godis? Helst chips men det är lite förbjudet för mig just nu.

Pizza eller hamburgare? Pizza

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har haft två piercingar när jag var yngre, septum, och naveln.

Stökigt eller välstädat? Ska försöka städa mer nu.

Gillar du att sjunga? nej för jag kan inte

Anser du att du är stark? Ja i många lägen.

Använder du knark? Nä bara öl.

Kaffe, te eller inget? Te.

Har du en besatthet? Musik, tror jag.

Vem är din bästa vän? Sandy, Andrea, Anna, Erica mfl.

Civilstånd: Singel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv