torsdag 21 januari 2010

Lite snack om mitt jobb

Den dagen började dumt genom att jag fick stressa som en gnu eftersom bussen var tjugo minuter försenad. Dessutom skulle vi ha möte klockan 8 och jag skulle berätta för lärarna om mitt Äppelhylleprojekt men jag var givetvis alldeles försenad...
Jobbar dessutom ända till fem-sex i dag då jag ska på ett möte till (ITgruppen). Pratade nyss med musikläraren förresten och jag ska börja vikariera för henne då hon är borta. Skitkul ju!

Men nu ska jag inte prata med om mitt jobb för snart har jag helg:). Vi ses i kväll på The xx!

(Och nu hörde de av sig i från Orkanen och undrade i fall jag var intresserad av att vikariera där på 50 % i vår...typiskt...det hade jag ju velat men 120 procent blir lite väl mkt att jobba...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

senaste besökare

Bloggintresserade

Bloggarkiv